JUTALOM & TÁBOR

Az önkormányzat szervezésében 2010. július 5-10-ig jutalomtáborozáson vehettem részt Magyarhertelenden. A kirándulást Kissné Margó néni vezette. A Mecsekben megbújó kis faluban volt a táborhelyünk, de itt csak az estéket és a reggeleket töltöttük. Minden nap kirándultunk.

Megnéztük a közelben levő Pécs városát, ahol a főteret, a török templomot – a Dzsámit – néztük meg, majd felsétáltunk a tévé adótoronyhoz is. Kétszer utaztunk fel a Balatonhoz. Először Balatonboglárnál strandoltunk, de az idő itt nem kedvezett számunkra. Másodszor Balatonlelle strandjára mentünk, ahol az időjárás is kedveskedett nekünk és egy jó kis strandolással telt a napunk. Egy másik napon újabb kirándulás volt az abaligeti cseppkőbarlanghoz. Barlangtúrán vettünk részt, ahol az idegenvezető segítségével sok mindent megtudtunk a cseppkövek keletkezéséről. Láthattuk a sóhajok hídját, elefántfejhez hasonló cseppkövet, lebegő követ, amely alatt, ha hazug ember halad át,a kő leszakadhat… Szerencsére egyikünk fölött sem szakadt le J. Kirándultunk Szigetvárra is, ahol Zrínyi Miklós nyomában jártunk. A mohácsi emlékhelyet is megtekintettük. A fennmaradt szabadidőnkben többször fürdöttünk a magyarhertelendi termálfürdőben is.

A tábor hangulata jó volt, bár a szobák kissé elhanyagolt állapotban vannak. A tábor területén 5 faház található, amelyekben egyenként 10-10 fő aludt. A szobatársaimmal nagyon jól összebarátkoztunk, sokat nevettünk. Reggelenként szobaellenőrzés volt – ezt mi komolyan vettük - igyekeztünk megfelelni a vezetőség elvárásainak. A tábor végén a legügyesebb szoba jutalomban részesült.
Hazafelé már összeszokott csapatként utaztunk, a tábor után is szeretettel gondolunk egymásra és a szerzett élményeiket örömmel meséltük el családtagjainknak.